Smluvní podmínky pro e-shop

Identifikace a cena zboží:

- každé zboží je jednoznačně identifikováno názvem, barvou a cenou

- ceny jsou uváděny včetně DPH v Kč

- zboží je odesíláno Českou poštou, cena za odeslání je zobrazena v přehledu v nákupním koši

 

Úhrada za zboží:

- bankovním převodem, zboží je odesíláno po připsání částky na účet

- dobírkou, platba při doručení v hotovosti


Storno objednávky:

- objednané zboží můžete stornovat do 24 hodin - telefonicky, mailem či SMS
 

Jelikož prodávám zboží i v kamenném obchodě, je možné, že zboží, které je uveřejněné na těchto stránkách bude týž nebo předchozí den vyprodáno. Pokud objednávka nebude kompletní, budu Vás informovat do 24 hodin a částka bude vystornována.

Při nákupu Vám bude vystaven paragon, ten slouží zároveň i jako záruční list. Paragon si pečlivě uschovejte pro případ reklamace.

Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce. Kupující je povinen o poškození zboží neprodleně informovat prodávajícího.
Vrátit bez udání důvodu lze nové zboží do 14 dnů.


Peníze za vrácené zboží odesíláme na účet nebo na adresu - záleží na zákazníkovi. Bude vám vrácena POUZE CENA ZA ZBOŽÍ, ZA POŠTOVNÉ A DOBĚREČNÉ PENÍZE NEVRACÍME.

NAŠE ČÍSLO ÚČTU JE:
236009271/0300
 

Ochrana osobních dat:

Respektujeme Vaše soukromí. Zavazujeme se, že údaje Vámi zaslané nám v objednávce budou použity pouze pro účely vyřízení odeslané objednávky a doručení zboží. Kupující souhlasí s použitím zadaných údajů pro účely odeslané objednávky a doručení zboží.

Záruka a reklamace:
O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat jak přepravce, tak prodávajícího nejpozději však do dvou pracovních dnů od převzetí zboží.
Záruka na spotřební zboží je 24 měsíců a řídí se příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku. Je li na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní připojeném vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití věci, skončí záruční doba uplynutím této lhůty. Záruční doby začínají běžet od převzetí věci kupujícím. Záruka se nevztahuje zejména na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, na vady vzniklé neodbornou manipulací nebo uskladněním. Dále se záruka nevztahuje na vady vzniklé užíváním výrobku v rozporu s návodem k obsluze, zanedbanou údržbou nebo užíváním výrobku k jinému účelu, než ke kterému je určen.
Prodávající odpovídá za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Nestanoví-li Občanský zákoník jinak, shodou s kupní smlouvou podle rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
Jste-li přesvědčeni o tom, že námi dodané zboží má vadu na kterou se vztahuje záruka, či je v jiném rozporu s kupní smlouvou, spojte se s námi prosím prostřednictvím kontaktů, uvedených v sekci kontakt. V oznámení o závadách uvádějte zejména jméno kupujícího, adresu, telefonické spojení, podrobný popis závady a popis toho, jak k závadě došlo. V závislosti na druhu zboží Vás budeme informovat o dalším postupu, případně Vám poskytneme kontakt na nejbližší autorizovaný servis. Zboží spolu s oznámením můžete zaslat na adresu sídla provozovny - viz. údaje v sekci Kontakt. Místem pro uplatnění reklamací je DĚTSKÁ BOTIČKA, Dukelská 120/8, 682 01  Vyškov.

 

Bc. Ivana Obořilová

Vyhledávání

Kontakt

Bc. Ivana Obořilová DĚTSKÁ BOTIČKA
Dukelská 120/8
Vyškov
68201
+420721191678